piątek, 18 marca 2016

Jaja i jajeczka...

Dziś przedstawiam Wam wiosenną kartkę. 
Gnizadko wykonałam sama ze sztucznego sianka i styropianowych jajeczek.
 Duże jaja wycięłam z wykrojnika Rosy Owl.



Kwiaty zrobiłam z białego papieru czerpanego z Namaste, 
który pomalowałam tuszem. 
Tulipany wykonałam z pulchnego żółtego papieru morwowego. 
Użyłam go pierwszy raz i od razu się w nim zakochałam.
 Jest cudownie lekki i łatwy do formowania bez użycia wody.





Kartkę posyłam na wyzwanie:


                    Wielkanoc 2016 do Sklepiku Na Strychu: 

 

                                         wielkanoc2016

 

                             Namaste fan papieru czerpanego:

 

                               

                                              

                                                  Dr Sonia

                                

1 komentarz:

  1. Such a pretty card...love the flowers and the eggs
    Thank you so much for participating in my 5 Million Page-views Celebration

    OdpowiedzUsuń