czwartek, 24 marca 2016

Moje róże...

Oto kartka którą przygotowałam na specjalne podziękowanie.
Użyłam do tego przepiękny napis wycięty z wykrojnika Rosy Owl.
Kwiaty oczywiście zrobiłam sama z papieru 
czerpanego białego z Namaste, który potuszowałam.
Małe kwiatuszki są wycięte z żółtego papieru
a listki z zielonego.

 

Różyczki obsypałam białym brokatem. 
Niestety zdjęcie tego nie pokazuje, ale na żywo pięknie się błyszczą.



Kartka ma swoje pudełeczko.


                                                 Namaste-fan papieru czerpanego

                                             

                                                                      

 

                                                                         Dr Sonia

                                              

2 komentarze: