niedziela, 17 kwietnia 2016

Kraina lodu...

Dziś przedstawiam kartkę ze znaną bajką "Krainą Lodu".
Zrobiłam ją dla dziewczynki, miłośniczki Elzy i Anny.
Różyczki zrobiłam z białego papieru czerpanego z Namaste.
Spryskałam je różową mgiełką i płatki uformowałam na mokro. 
Na koniec obsypałam je białym brokatem.
Dodałam papier w motylki z kolekcji Marianne Design.
Wycięłam także pięknego dużego motyla z wykrojnika Tattered Lace.
Przykleiłam różowe akrylowe kwiatuszki ,wstążkę i gotowe.




  
Jak zawsze do kartki zrobiłam pudełko.

Pracę posyłam na wyzwanie:

Wyzwanie #17 - Skrzydła 

  

 

Namaste-Fan papieru czerpanego

 

 

Wyzwanie #36 "Kto mi dał skrzydła?" 

 


4 komentarze:

  1. urocza :)))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wymarzona dla miłośniczek Elsy i Anny...
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za udział w wyzwaniu STUDIO SZOK :) Ki ... życzę by twoje skrzydła pasji wzniosły cię na wyżynę spełnienia - twórz i lataj!

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza :) Idealna dla dziewczynki :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Studia SZOK :)

    OdpowiedzUsuń