czwartek, 14 kwietnia 2016

Pastelowe słodkości...

Oto przedstawiam kartkę komunijną dla dziewczynki 
w słodkich pastelowych kolorach.
Kwiaty zrobiłam z nowego wykrojnika 
Marianne Design "lilia wodna".
Jedne z nich popryskałam różową mgiełką.
Napis pochodzi od Rosy Owl.



 Do karteczki zrobiłam
także pudełeczko, które
delikatnie ozdobiłam.

Kartkę posyłam na wyzwanie:

 

Wyzwanie: Pastelowe słodkości

 

  

 

 Kwietniowe wyzwanie z moodboardem!

 pastele (1) 

 

Wyzwanie #4 - NA SŁODKO 

 

 


 


6 komentarzy:

  1. Ładna karteczka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap'n'Skill

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza pamiątka :) Dziękuję za udział w słodko-pastelowym wyzwaniu Craftowego Ogródka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i elegancka kartka, dziękuję za udział w wyzwaniu Craftowego Ogródka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka :) Gratuluję wyróżnienia w naszym wyzwaniu! :)

    OdpowiedzUsuń